Kişiselleştirilmiş bir hediye sipariş etmek, anılarınızı ölümsüzleştirmenin en güzel yollarından biridir. Bu süreci sizin için olabildiğince kolay, hızlı ve şeffaf hale getirmek için en çok merak edilen soruları burada bir araya getirdik.
Sipariş Öncesi Sorular
1. Siparişimi nasıl oluşturabilirim? Sipariş vermek çok kolay! Beğendiğiniz ürünü sepetinize ekleyin, ödeme adımlarını tamamlayın ve siparişinizi oluşturun. Siparişiniz bize ulaştıktan sonra fotoğraf gönderme işlemi için sizinle iletişime geçeceğiz.
2. Hangi malzemeleri kullanıyorsunuz? Baskı kaliteniz nasıl? Tüm fotoğraf baskılı ürünlerimizde, renklerin en canlı ve detayların en keskin şekilde görünmesini sağlayan
300 gram parlak fotoğraf kağıdı kullanıyoruz. Baskılarımızı, yüksek çözünürlük (DPI) sağlayan profesyonel inkjet makinelerle yapıyoruz. Bu, anılarınızın uzun yıllar solmadan, ilk günkü kalitesiyle saklanmasını sağlar.
3. Özel bir isteğim var, ne yapmalıyım? Her türlü özel istek ve sorunuz için 0850 309 04 13 numaralı WhatsApp hattımızdan bize ulaşabilirsiniz. Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.
Fotoğraf Yükleme ve Kalite
4. Fotoğraflarımı size nasıl göndereceğim? Ürün sayfalarımızda bulunan WhatsApp bağlantısı üzerinden fotoğraflarınızı bize kolayca gönderebilirsiniz. Sipariş numaranızı da iletmeniz, işlemleri hızlandıracaktır.
5. Gönderdiğim fotoğrafın baskı için uygun olup olmadığını nasıl anlarım? İşte en güzel kısım da bu! Fotoğraflarınızı WhatsApp üzerinden bize gönderdiğinizde, ekibimiz her bir fotoğrafı baskı öncesi kontrol eder. Eğer fotoğrafın çözünürlüğü düşükse veya baskıda sorun yaratabilecek bir durum varsa, sizinle hemen iletişime geçerek bilgilendirme yaparız.
6. Hangi formatta fotoğraf göndermeliyim? Cep telefonunuzla veya profesyonel makineyle çektiğiniz .JPEG, .PNG gibi standart formatlardaki tüm fotoğrafları gönderebilirsiniz. Önemli olan, fotoğrafın orijinal, net ve aydınlık olmasıdır.
Sipariş ve Teslimat Süreci
7. Siparişim ne zaman kargoya verilir? Siparişiniz ve fotoğraflarınız bize ulaştıktan sonra, ürünleriniz 2 iş günü içerisinde özenle hazırlanarak kargoya teslim edilir.
8. Kargo sürecini nasıl takip edebilirim? Siparişiniz kargoya verildiğinde, size takip numarasını içeren bir bilgilendirme yapacağız. Bu numara ile kargonuzun nerede olduğunu kolayca takip edebilirsiniz.
9. Size nasıl ulaşabilirim? Siparişinizle ilgili her türlü soru ve bilgi talebi için 0850 309 04 13 numaralı WhatsApp destek hattımızdan bize yazabilirsiniz.
10. Kişiye özel ürünlerde iade veya değişim yapılıyor mu? Kişiye özel olarak, sizin gönderdiğiniz fotoğraflarla hazırlanan ürünlerde, üretimden kaynaklı bir hata olmadığı sürece iade veya değişim yapılamamaktadır. Ancak ürününüzle ilgili en ufak bir sorunda bile bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, çözüm için elimizden geleni yapacağız.
Anılarınızı bize emanet ettiğiniz için teşekkür ederiz! Onlara en az sizin kadar değer verdiğimizden emin olabilirsiniz.
[Hemen ürünlerimizi incelemek ve sipariş vermek için buraya tıklayın!]